З нами все буде чисто та безпечно!

Графік роботи
З 9:00 ДО 18:00 сб, нд - ВИХІДНИЙ
Порівняти
Немає товарів в порівнянні
Додавайте товари до порівняння характеристик і вибирайте найбільш підходящий Вам товар.
Бажання
Список бажань порожній
Додавайте товари в список бажань. Якщо у вас вже є список бажань, авторизуйтесь
Кошик
Ваш кошик порожній
Ваш кошик порожній. Додавайте товари, що сподобалися в кошик або авторизуйтесь, якщо додавали товари раніше

Обмін і повернення

Порядок обміну і повернення Товару Користувачем.

1. Обмін та повернення  товару (у тому числі при розірванні  договору купівлі-продажу) в порядку  Закону України «Про захист  прав споживачів» може здійснюватися на умовах визначених Продавцем.

2. При обміні і поверненні Товар слід відправити в повній комплектації, долучивши до нього також наступні документи:

- Заява на обмін або  повернення грошових коштів, із  зазначенням причин обміну або повернення;

- Акт приймання-передачі  товару / накладна / чек від Продавця (документ, що підтверджує факт  придбання товару);

- Гарантійний талон.

Користувач, зокрема, також зобов’язаний належним чином надійно упакувати відправлення зовні та всередині, аби товар не пошкодився в процесі транспортування.

3. Користувач надає свою  згоду на отримання електронних  повідомлень щодо розгляду його  звернення на вказану ним електронну  пошту та/або за допомогою засобів  мобільного зв’язку та /або за  допомогою месенджерів (WhatsApp, Telegram, Viber), що прив’язані до номера телефону, зазначеного Споживачем (Користувачем) в заяві чи в іншому документі. Такі повідомлення вважаються належним інформуванням Споживача.

4. Користувач (Споживач) зобов’язаний  оглянути товар разом із розрахунковим  документом при отриманні замовлення (посилки) в присутності представника  Перевізника. Претензії Користувача (Споживача) до Продавця щодо товару, який  отримано через кур’єрську службу (Нова Пошта, Міст Експрес, тощо) з  приводу товарного або зовнішнього  вигляду (пошкодження), які виявлені  при отриманні товару, мають бути  зафіксовані Користувачем (Споживачем) разом з представником кур’єрської  служби шляхом складання письмового  документу, в якому відображаються  виявлені пошкодження. В інших випадках претензії щодо пошкодження товару в процесі транспортування пред’являються безпосередньо до перевізника.